دكتر محمد ثقفي دكتر محمد ثقفي .

دكتر محمد ثقفي

معرفي 5 ابزار كاربردي و ضروري مورد نياز هر مدير سئو سايت

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۴۳ توسط:دكتر محمد ثقفي موضوع: نظرات (0)

فوق تخصص آندوسكوپي


آندوسكوپي يكي از روش هاي معاينه و تشخيص بيماري هاي دستگاه گوارش در بيماران مختلف مي باشد. اين وسيله آزمايشگاهي بايد توسط متخصصان مورد استفاده قرار گيرد تا در هنگام وارد شدن لوله آن به داخل بدن، به اعضاي ديگر بدن آسيبي وارد نشود و ما نيز در اين مقاله قصد داريم به معرفي  عملكرد فوق تخصص آندوسكوپي بپردازيم.

فوق تخصص آندوسكوپي كيست؟
آندوسكوپي لوله اي باريك با يك دوربين مي باشد كه از چهار ناحيه مقعد، بيني، دهان و ناحيه برش داده شده در بدن وارد بدن و دستگاه گوارش مي شود. استفاده از اين دستگاه توسط خود پزشك دستگاه گوارش و يا فوق تخصص آندوسكوپي انجام مي گيرد.

يك فرد كه در زمينه استفاده از اين دستگاه تخصص دارد، بايد قبل از انجام و استفاده از آن، ابتدا بيمار خود را آماده كند و او را از استرس هاي رواني به دور كند.

بعد از آماده شدن كامل بيمار از لحاظ رواني و جسماني، پزشك نقطه اي كه قرار است ، لوله از آن قسمت قسمت وارد بدن شود را بي حس مي كند و يا براي كمتر شدن دردهاي بيمار، به او داروي بيهوشي موقت تزريق مي كند. در اين صورت متخصص نيز با تمركز و راحتي بيشتر كار خود را انجام مي دهد.

فوق تخصص آندوسكوپي بايد داراي چه مدارك علمي باشد؟
فوق تخصص آندوسكوپي يافوق تخصص كولونوسكپي شاخه اي از رشته هاي تحصيلي متخصصان گوارش است كه برخي آن را انتخاب مي كنند تا ضمن داشتن اطلاعات لازم در مورد بيماري هاي گوارشي به تخصص استفاده از اين دستگاه نيز بپردازند.

به گونه اي كه تمام پزشكان و متخصصان گوارش در زمان گذراندن دوره هاي تحصيلي خود با عملكرد و نحوه استفاده از اين دستگاه آشنا مي شوند و به نوعي تخصص آن را مي گيرند و در بسياري از موارد در مطب هاي خود نيز خودشان با استفاده از آن به معاينه بيمار مي پردازند.

اما برخي از پزشكان با گذراندن دوره هاي مخصوص، موفق به دريافت فوق تخصص آندوسكوپي مي شوند و مي توانند به آندوسكوپي قسمت هاي مختلف بدن و دستگاه گوارش بيماران اعم از معده، روده، مقعد، مري و … بپردازند. هر چند كه برخي از متخصصان به طور ويژه به آندوسكوپي يك عضو مشغول مي شوند و در آن مهارت بيشتري دارند.

همگي افراد متخصص در زمينه انجام آندوسكوپي، اصولا توسط دو دستگاه  آندوسكوپي سخت و دستگاه آندوسكوپي انعطاف پذير، كار تشخيص و معاينه اعضاي دستگاه گوارش را انجام مي دهند.

دستگاه آندوسكوپي قابل انعطاف داراي لوله بلندي است كه با انعطاف زياد، به خوبي مي تواند با دوربين و فيبر نوري تصاوير داخل دستگاه گوارش را نشان دهد. اما نوع دستگاه آندوسكوپي سخت، لوله انعطاف پذيري ندارد و بسيار ضخيم و مقداري كوتاه مي باشد.

فوق تخصص آندوسكوپي به تشخيص كدام بيماري هاي دستگاه گوارش مي پردازد؟
اگر  پزشك متخصص به استفاده از دستگاه آندوسكوپي بپردازد، بايد در صورت ديدن علائمي مانند حالت تهوع هاي مكرر، ديدن خون در مدفوع، اسهال، كاهش ناگهاني وزن، ملتهب شدن روده ،بيوست و مشكلات معقدي مانند شقاق درد و.. …. از اين دستگاه براي معاينه بيمار استفاده كند.

اما گاهي اين كار توسط فوق تخصص آندوسكوپي انجام مي گيرد، زيرا در صورت مراجعه بيمار به متخصص گوارش، او موارد مشكوكي را در بيماري او حدس مي زند. به همين دليل استفاده از آندوسكوپي را تجويز مي كند تا بهتر و دقيق تر نوع بيماري را تشخيص دهد و به درمان بيماري بپردازد.

قابل ذكر است كه آندوسكوپي هايي كه براي اعضاي مختلف دستگاه گوارش استفاده مي شوند، با نام هاي ديگري شناخته مي شوند كه ما در اين مقاله به برخي از شايع ترين آنها مي پردازيم.

روش برونكوسكوپي براي ريه ها و بيني مورد استفاده قرار مي گيرد، روش كولونوسكوپي براي روده ها استفاده مي شود، سيستوسكوپي براي مجاري ادراري و مثانه مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين هيستروسكوپي براي ديدن داخل رحم زنان مورد استفاده قرار مي گيرد، لاپاراسكوپي براي مشاهده شكم و لگن مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از آندوسكوپي مربوط به كدام شيوه درماني مي باشد؟
انواع روش هاي درماني به سه دسته غير تهاجمي، تهاجمي و نيمه تهاجمي  تقسيم مي شوند، در روش غير تهاجمي پزشك سعي مي كند با استفاده از داروها به درمان بيماري بپردازد و از آن نتيجه خوبي بگيرد. در روش تهاجمي پزشك از راه هاي درماني ديگر نااميد شده است، زيرا بر روي روند درمان بيمار تاثيري نداشته و او بهبود نيافته است و ناچار به انجام عمل جراحي است و سعي مي كند با شيوه جراحي باز بيمار را درمان كند.

اما در روش نيمه تهاجمي پزشك با استفاده از روش هاي آندوسكوپي و كولونوسكوپي به معاينه و تشخيص بيماري افراد مي پردازند و مي تواند بهترين روش درماني را در نظر بگيرد، چون قابليت تشخيص دقيق تري از بيماري آنها ايجاد شده است.

كلام آخر
متخصصان و پزشكان گوارش زيادي در حال فعاليت و درمان بيماري هاي گوارشي هستند و در اين راه استفاده از روش آندوسكوپي براي معاينه و تشخيص دقيق تر بيماري هاي دستگاه گوارش را لازم مي دانند.

اما در اين ميان مراجعه به افرادي كه در مورد اين وسيله به مدرك فوق تخصص دست يافته اند و دوره هاي آموزشي زيادي را گذرانده اند تا در حين استفاده از اين دستگاه كوچكترين خطايي رخ ندهد، بسيار قابل اطمينان تر مي باشد.


برچسب: دكتر دستگاه گوارش، فوق تخصص آندوسكوپي، دستگاه آندوسكوپي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۱۵ توسط:دكتر محمد ثقفي موضوع: نظرات (0)

دكتر محمد ثقفي


فوق تخصص گوارش و كبد
مدرس دانشگاه هستم و مفتخرم كه در سايه الطاف خداوند و اساتيد بزرگوار در شهر تهران در خدمت هموطنان هستم . هدف اين بوده تا در تمام دوره هاي آموزشي و تحقيقاتي با هدف تعالي و رشد بنيه علمي و عملي با به روز رساني پزشكي در ايران خدمات آسان و موثر به هموطنان داده شود.
همچنين برپايه تكنولوژي روز و به دور از هياهوي فضاهاي رسانه اي و مجازي ،بيماران از راحت ترين خدمات پزشكي و درماني بهره ببرند . اميداست با تسكين درد و درمان بيماران، خانواده هاي ايراني زندگي سالم و شادي داشته باشند .


برچسب: دكتر فوق تخصص، گوارش فوق تخصص، كبد خدمات پزشكي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۳:۲۵ توسط:دكتر محمد ثقفي موضوع: نظرات (0)